Часті питання
-
Мені не прийшло підтвердження замовлення на Email
Коли ви оформили замовлення, воно автоматично відправляється Вам на пошту. Якщо Ви не отримали своє замовлення на email: - можливо ви не правильно вказали пошту. (В цьому випадку ми всерівно його отримаємо і з Вами зв'яжемося). - або Ваше замовлення випадково потрапило в папку "Спам", перевірте його там. - або Ви не до кінця оформили замовлення. (Якщо протягом доби Вас не набрав наш менеджер, зв'яжіться з нами по тел. 063 310 47 21)
-
Ціна на сайті актуальна?
Звичайно, ціни на сайті завжди актуальні, за якою ціною Ви оформили замовлення, за такою Вам його і доставлять.
-
Як можна зарезервувати товар?
Товар резервується після надходження оплати або при оформленні післяплатою.
-
Як дізнатися наявність товару до оформлення замовлення?
Індикатор наявності відображається на сайті в картці товару, «Є в наявності» або «Немає в наявності». Якщо на складі на сьогоднішній день залишився один екземпляр товару і на нього є два замовлення, ми відправимо те замовлення, яке оплачене першим, а друге замовлення відправимо на наступний робочий день або повернемо кошти на першу вимогу.
-
Коли доставлять моє замовлення?
Якщо Ви оформили і оплатили замовлення до 14.00 - відправка в той же день. Якщо оформили замовлення "післяплатою" до 14.00 - відправка в той же день Якщо оформили після 14.00 - відправка на наступний робочий день. Нова пошта: товар йде 1-4 дня
-
Я зробив(ла) замовлення. Коли зі мною зв'яжуться?
Інтернет магазин обробляє замовлення з 9.00-18.00 Як правило менеджер телефонує протягом 10-30 хвилин. Якщо протягом цого часу Вас не набрали, значить йде збірка Вашого замовлення і Вас наберуть як тільки він буде зібраний - в будь-якому випадку протягом робочого дня з Вами обов'язково зв'яжуться, щоб оповістити про наявність Вашого замовлення.
-
Як оплатити замовлення?
Після того як Ви оформили замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення оплати. Якщо Ви вибираєте оплату на картку, менеджер скине Вам реквізити на телефон / Viber. Якщо Ви вибираєте "накладений платіж", в цьому випадку оплата відбувається готівкою вже на відділенні Нової пошти.
-
Чи потрібно передзвонювати після оплати?
Потрібно в тому випадку, якщо Ви не впевнені, що оплата пройшла, або у Вас був збій при оплаті. Для власного спокою. Ми бачимо всі проплати протягом 5 хвилин і завжди звіряємося з банком. Не переймайтесь, Ваші суми завжди закріплюються за Вашими замовленнями.



